Afwerking zolder - Afwerkingsfase deel1


Ondertussen is onze plakker bezig en hij heeft eerst de zolder geplakt waardoor het dus ook logisch was om eerst op de zolder verder te werken voor mij. Bovendien wou ik niet wachten met het plaatsen van de gyproc want als we dit later moeten doen moet je weer met al die platen door huis .. En ze worden alleen maar duurder dus nu plaatsen was de boodschap!

Een voorproefje van de plakwerken:


Ongeveer 50 platen naar de zolder gedragen over twee betonnen trappen, ik heb dit werkje alleen gedaan en ik moet zeggen, het was puur op karakter want ik was gekraakt nadien. 


Aangezien de plakker een handig hulpmiddel voorzien had heb ik hiervan gebruik mogen maken om mijn traphal aan te kleden. 


De eerste platen zijn een feit:


Verder naar beneden werken:


En dan was het tijd om die verrekte isolatie achter een mooi jasje te steken:


Druk aan het werk! Die lift heeft mij 130€ gekost, de beste koop van mijn leven!


We schieten goed op:


In het passeren hebben we ook een zoldertrap geplaatst, dit was eigenlijk wel een leuk werkje om te doen. Schrijnwerk is toch wel plezant werk :)


En tada!!!!


Wat een zolder!! Bijna klaar om de eerste logies te ontvangen :D


Afwerkingsfase wordt zeker vervolgd! 

Reacties