Betonboringen

Een noodzakelijk kwaad in elke bouw zijn de buizen die van het ene verdiep naar het andere verdiep moeten gaan. (Afvoeren, sanitair, elektriciteit, ventilatie). Je kan nu éénmaal niet alles via een technische koker oplossen.

Ik heb lang getwijfeld wat ik ermee zou doen, de boringen laten doen of ze zelf doen?
Er zijn niet zoveel foto's van maar ik wou toch mijn ervaringen delen.




De boor hebben we gehuurd van Boels, alles is daarbij vrij correct gelopen. De boringen zelf doen weet ik nog steeds niet of ik dit nog eens zelf opnieuw zou doen of toch laten doen. Ik heb er zeker geld mee uitgespaard en mijn gaten zitten op de goeie plaats maar:

Het was ijskoud, ik heb elke dag kletsnatte voeten en een kletsnatte broek gehad, je kan je voorstellen dat eind december dergelijke zaken serieus in de kleren kruipen. Wanneer de boor dan vastloopt om 17h30 s'avonds, koud en donker, dan wordt het mentaal echt een uitdaging maar toch, missie geslaagd:


Reacties